Κρήτη
Το “δις εξαμαρτείν”… για Ηρακλειώτη που έκλεψε περίπτερο
Απέσπασε συνολικά 250 ευρώ με την μέθοδο της απασχόλησης
Όχι μία, ούτε δύο ούτε τρεις… Τέσσερις φορές έκλεψε το ίδιο περίπτερο Ηρακλειώτης που ταυτοποιήθηκε από την αστυνομία.
Ο 43χρονος δράστης, σε βάρος του οποίου σχηματίστηκε δικογραφία, τον περασμένο Απρίλιο είχε επισκεφθεί τέσσερις φορές, συγκεκριμένο περίπτερο στο Ηράκλειο, εξαπατώντας με έξυπνο τρόπο τους υπαλλήλους του.
Σύμφωνα με όσο αναφέρει το patris.gr στις επισκέψεις του αυτές συνομιλούσε κάθε φορά με δύο υπαλλήλους, νεαρής ηλικίας, μία γυναίκα 19 ετών και έναν άνδρα 20 ετών. Πιάνοντάς τους την κουβέντα, κατάφερνε να τους αποσπά χρήματα. Από την πρώτη υπάλληλο πήρε 90 ευρώ, ενώ από τον 20χρονο 160 ευρώ.
Από το βίντεο που αναλύθηκε, βρέθηκε η ταυτότητά του και συνελήφθη.