Κρήτη

Υπέκυψε τελικά στα τραύματά της η 45χρονη από το τροχαίο στο ΒΟΑΚ

Υπέκυψε τελικά στα τραύματά της η 45χρονη από το τροχαίο στο ΒΟΑΚ

Ακόμα ένα θύμα στην άσφαλτο της Κρήτης

A-
A+
14/11/2016 | 19:04

Δεν άντεξε τελικά και κατέληξε η 45χρονη γυναίκα, μετά τη σύγκρουση οχημάτων στο ΒΟΑΚ, στο ύψος των Λιμνών Αγίου Νικολάου.

Η άτυχη γυναίκα είχε τρυαματιστεί σοβαρά, με αποτέλεσμα να μην μπορέσει να κρατηθεί στη ζωή, παρά τις υπερπροσπάθειες των γιατρών.

Ένα ακόμα θύμα τη ασφάλτου, προστίθεται στη μακάβρια λίστα για το νησί της Κρήτης, πριν το τέλος του 2016.