Κρήτη

Υπό την επήρεια μέθης Βρετανοί έσπασαν δύο σκάφη στη Χερσόνησο

Υπό την επήρεια μέθης Βρετανοί έσπασαν δύο σκάφη στη Χερσόνησο

Τους άνδρες είδε λιμενικός εν υπηρεσία που προχώρησε στη σύλληψή τους.

A-
A+
09/11/2016 | 11:19

Υπό την επήρεια μέθης και χωρίς να καταλαβαίνουν τι κάνουν και που βρίσκονται δύο νεαροί Βρετανοί προκάλεσαν ζημιές σε δύο καΐκια, που βρίσκονταν στο λιμανάκι της Χερσονήσου και κάτω ακριβώς από το λιμενικό σταθμό της περιοχής.

Σύμφωνα με την εφημερίδα “Πατρίς” οι δύο αλλοδαποί ηλικίας 20 και 22 ετών αψηφώντας τον κίνδυνο της χθεσινής κακοκαιρίας, πήδηξαν μέσα στα σκάφη και άρχισαν τους βανδαλισμούς, φωνάζοντας και πετώντας στη θάλασσα πυροσβεστήρες, σωσίβια κι άλλα αντικείμενα. Λιμενικός, που είχε βάρδια, αντιλήφθηκε το θόρυβο και πηγαίνοντας στο σημείο είδε τους ταραξίες, τους οποίους συνέλαβε μαζί με συναδέλφους του.

Ο ένας εκ των δύο μένει μόνιμα στα Μάλια, ενώ ο δεύτερος επρόκειτο να αναχωρήσει χθες. Μεταφέρθηκαν στα κρατητήρια του αστυνομικού τμήματος, αφού ο λιμενικός σταθμός δεν έχει χώρο κράτησης. Όταν συνήλθαν από το μεθύσι, είπαν ότι δεν καταλάβαιναν τι έκαναν και ζήτησαν συγνώμη.

Πηγή: Πατρίς