Κρήτη

Ζητούν άδεια για να ανοίξουν… οίκο ανοχής !

Ζητούν άδεια για να ανοίξουν… οίκο ανοχής !

Η αρμόδια επιτροπή στον Άγιο Νικόλαο εξετάζει το αίτημα !

A-
A+
03/10/2016 | 13:38

Το αίτημα για άδεια λειτουργίας και εγκατάστασης οίκου ανοχής στα όρια του δήμου Αγίου Νικολάου θα εξετάσει η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής που θα συνεδριάσει την Τρίτη 4 Οκτωβρίου και ώρα 10.

Το… ιδιαίτερο αίτημα βρίσκεται εντός της ημερήσιας διάταξης της συνεδρίασης το οποίο θα εξεταστεί ανάμεσα σε άλλα. Αναμένεται με ενδιαφέρον η … σχετική απόφαση !

Υπενθυμίζεται ότι στον Δήμο Αγίου Νικολάου δεν λειτουργεί, νομίμως, άλλος οίκος ανοχής.

Πηγή: Anatolh.com