Κρήτη
Ζητούν άδεια για να ανοίξουν… οίκο ανοχής !
Η αρμόδια επιτροπή στον Άγιο Νικόλαο εξετάζει το αίτημα !
Το αίτημα για άδεια λειτουργίας και εγκατάστασης οίκου ανοχής στα όρια του δήμου Αγίου Νικολάου θα εξετάσει η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής που θα συνεδριάσει την Τρίτη 4 Οκτωβρίου και ώρα 10.
Το… ιδιαίτερο αίτημα βρίσκεται εντός της ημερήσιας διάταξης της συνεδρίασης το οποίο θα εξεταστεί ανάμεσα σε άλλα. Αναμένεται με ενδιαφέρον η … σχετική απόφαση !
Υπενθυμίζεται ότι στον Δήμο Αγίου Νικολάου δεν λειτουργεί, νομίμως, άλλος οίκος ανοχής.
Πηγή: Anatolh.com