Lifestyle
Φαίη Σκορδά: Άσχημο πράγμα να είσαι μόνος
Η δημόσια εξομολόγηση της παρουσιάστριας
Σε μία δημόσια εξομολόγηση που ξάφνιασε πολλούς, προχώρησε το πρωί της Παρασκευής η Φαίη Σκορδά. Η παρουσιάστρια τις τελευταίες ημέρες ταλαιπωρείται από πονόλαιμο και μέσα από το Πρωινό, δε δίστασε να παραδεχτεί μεταξύ άλλων, πόσο δύσκολο είναι τελικά να είσαι μόνος/η.
Όπως τόνισε η παρουσιάστρια του «Πρωινού» «Έχω κάνει εκπομπές και με 40 πυρετό. Κατά τη διάρκεια της εκπομπής πάντα αισθάνομαι καλύτερα, είναι αυτή η ενέργεια, η υπερένταση. Αυτό δεν μπορώ να το κοντρολάρω, προσπάθησα πάρα πολύ. Κατέληξα στο εξής: Άσχημο πράγμα να είσαι μόνος, τελικά. Να μην έχεις έναν άνθρωπο να στείλεις να πάει στο φαρμακείο. Είναι πολύ ανθρώπινο αυτό που σας λέω. Κάτι απλό: να θέλεις να πάρεις κάτι από το φαρμακείο και να μην μπορείς. Μου λένε σήμερα «γιατί δεν μας πήρες»; Το ξέρω ότι αν έπαιρνα τηλέφωνο, σίγουρα όλοι θα ερχόντουσαν. Αλλά εκείνη την ώρα ντρέπεσαι να το κάνεις».