Lifestyle

Η Πάολα μίλησε για την αποχώρηση του Παπαδόπουλου από το σχήμα με τον Σφακιανάκη

Η Πάολα μίλησε για την αποχώρηση του Παπαδόπουλου από το σχήμα με τον Σφακιανάκη

Ανέφερε ότι το συγκεκριμένο ζήτημα την στεναχωρεί ιδιαίτερα!

A-
A+
13/12/2018 | 20:54

Για την ξαφνική αποχώρηση του Κύπριου τραγουδιστή Γιώργου Παπαδόπουλου από το σχήμα με τον Νότη Σφακιανάκη λίγο πριν την πρεμιέρα, μίλησε η Πάολα στο party που οργάνωσε ο Ρυθμός 949. Η Πάολα που μέχρι πρότινος δεν είχε τοποθετηθεί για το συγκεκριμένο γεγονός, μίλησε πρώτη φορά στους δημοσιογράφους.

«Είναι ένα θέμα που με στενοχώρησε πάρα πολύ και συνεχίζει να με στεναχωρεί. Δεν θα ήθελα να συζητήσω για αυτό όμως. Είναι φιλαράκι μου πλέον ο Γιώργος Παπαδόπουλος. Τον εκτιμώ πάρα πολύ ως καλλιτέχνη, ως δημιουργό και πάνω από όλα ως παλικάρι. Για αυτό το θέμα ό,τι είχα να πω το είπα όταν έγινε ό,τι έγινε. Δεν θα ήθελα να μιλήσω δημόσια για αυτό. Αλήθεια με στενοχωρεί», δήλωσε η γνωστή τραγουδίστρια.