Νότια Κρήτη

1 Οκτωβρίου η νέα αποσταγματοποιήτικη περίοδος στο Δήμο Φαιστού

1 Οκτωβρίου η νέα αποσταγματοποιήτικη περίοδος στο Δήμο Φαιστού

Σύμφωνα με το Σύλλογο Αποσταγματοποιών Νομού Ηρακλείου.

A-
A+
18/09/2018 | 14:02

Ο Σύλλογος Αποσταγματοποιών Νομού Ηρακλείου σας ενημερώνει ότι η νέα αποσταγματοποιήτικη περίοδος ξεκινά στην περιοχή του Δήμου Φαιστού στις 1/10/2018 στον πρώην Δήμο Αγίας Βαρβάρας και Δήμο Αρχανών 8/10/2018 και στους υπόλοιπους Δήμους του Νομού Ηρακλείου  από την Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2018.

Επίσης έχουν αρχίσει οι Δηλώσεις Συγκομιδής στα γραφεία μας Λ.62 Μαρτύρων 146  Ο.Α.Σ.Ν.Η.