επικαιρότητα

AdMedia Διαφημιστική: Τι είναι το branding και το design

AdMedia Διαφημιστική: Τι είναι το branding και το design

Η AdMedia. μπορεί να φανεί χρήσιμη και αποδοτική σε οποιοδήποτε στάδιο του κύκλου ζωής μιας μάρκας.

A-
A+
17/02/2018 | 10:00

Τα θεμελιώδη κριτήρια για ένα λογότυπο βασίζονται κατά τον Paul Rand στον εντοπισμό τόσο της απλότητάς του όσο και της μοναδικότητάς του. Ο Rand λοιπόν χρησιμοποιούσε τα λεγόμενα 7 βήματα αξιολόγησης του λογότυπου (Paul-Rand-Logo-Test):

  1. Είναι χαρακτηριστικό;
  2. Είναι διακριτό (έχει καθαρότητα);
  3. Είναι προσαρμόσιμο;
  4. Είναι αξιομνημόνευτο και μένει στο μυαλό μας αν το δούμε 1-2 φορές;
  5. Είναι universal (έχει δηλαδή προδιαγραφές καθολικής- διεθνικής αποδοχής);
  6. Είναι διαχρονικό (Timeless);
  7. Τέλος, αν ισχύουν όλα τα προηγούμενα θα πρέπει κανείς να απαντήσει στο δυσκολότερο ερώτημα: «Είναι απλό;»

Οι μάρκες αποτελούν ένα σύστημα άυλων χαρακτηριστικών που μας δημιουργούν συναισθηματικούς και λογικούς συνειρμούς, μέσω των βιωματικών εμπειριών μας με αυτές, σε κάθε σημείο επαφής.

Εκτός από προϊόντα ή επιχειρήσεις, οι μάρκες μπορεί να αφορούν σε οργανισμούς, φορείς, θεσμούς, τόπους ή ακόμα και σε φυσικά πρόσωπα.

Το branding είναι η διαχρονική διαδικασία διαμόρφωσης της ταυτότητας της μάρκας και επηρεάζει κάθε πτυχή της εμπειρίας του καταναλωτή με αυτή.

H AdMedia.  παρέχει ένα σύνολο υπηρεσιών που αφορούν στη μάρκα με στόχο:

  1. Τον καθορισμό των κεντρικών συστατικών στοιχείων και την ανάπτυξη της στρατηγικής της.
  2. Τη δημιουργία της ταυτότητάς της και την αποτελεσματική διαχείρισή της.
  3. Την ανάπτυξη των εφαρμογών της.
  4. Το σχεδιασμό και τη διαμόρφωση βιωματικών εμπειριών μεταξύ της μάρκας και του κοινού της

Οι υπηρεσίες branding και design

  1. Στρατηγική της μάρκας

Διερεύνηση και αξιολόγηση της κατάστασης της μάρκας και του περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοποιείται. Μελέτη τοποθέτησης της μάρκας στην αγορά. Διαμόρφωση των κεντρικών στοιχείων της (όραμα, αποστολή, υποσχέσεις, αξίες, κ.ά.). Μελέτη και διαμόρφωση της αρχιτεκτονικής της μάρκας (καθορισμός της σχέσης της και της θέσης της μέσα στο ευρύτερο χαρτοφυλάκιο μαρκών που ανήκει).

  1. Λεκτική ταυτότητα

Μελέτη ονοματολογίας για τη δημιουργία κυρίου ή δευτερεύοντος ονόματος της μάρκας. Ανάπτυξη συστημάτων ονοματολογίας προϊόντων ή υπηρεσιών. Δημιουργία σλόγκαν (Tagline). Διαμόρφωση της γλώσσας και του ύφους «ομιλίας» της μάρκας.

  1. Οπτική ταυτότητα

Σχεδιασμός λογοτύπου-σήματος. Διαμόρφωση των σημαντικών οπτικών στοιχείων που συνοδεύουν το λογότυπο, με στόχο τη διαμόρφωση ολοκληρωμένης εικόνας (Look & Feel). Ανάπτυξη κατευθυντήριων οδηγιών για τη σωστή διαχείριση και εφαρμογή της ταυτότητας της μάρκας.

  1. Ανάπτυξη Εφαρμογών και διαχείριση Ταυτότητας

Σχεδιασμός φόρμας και γραφικών συσκευασίας (packaging design). Σχεδιασμός βασικών εφαρμογών εταιρικής ταυτότητας ή ταυτότητας προϊόντων, όπως γραφική ύλη, ιστοσελίδες, έντυπο, ηλεκτρονικό υλικό επικοινωνίας και παρουσιάσεων, κτλ. Μελέτη περιβάλλοντα χώρου της μάρκας (χώροι εργασίας, καταστήματα και άλλα σημεία πώλησης, εκθέσεις, συνέδρια) και σχεδιασμός των αντίστοιχων υλικών.

 

Η AdMedia. μπορεί να φανεί χρήσιμη και αποδοτική σε οποιοδήποτε στάδιο του κύκλου ζωής μιας μάρκας:

  • στη δημιουργία της
  • στην προώθηση και διαχείρισή της
  • στην επέκτασή της
  • στη βελτίωση και ανάπτυξη της επικοινωνίας της
  • στην ενδοεταιρική της αποδοχή

 

Τηλέφωνο επικοινωνίας:

28920 29102-5

Email

[email protected]