Νότια Κρήτη
Δήμος Φαιστού: Το κοντέινερ έφυγε… τα σκουπίδια έμειναν στο Ζαρό!
Εκτός από εστία περιβαλλοντικής ρύπανσης εγκυμονεί και ο κίνδυνος πυρκαγιάς.
Σε ανεξέλεγκτη χωματερή με κίνδυνο για τη δημόσια υγεία αλλά και για εκδήλωση πυρκαγιάς τείνει να μετατραπεί ο χώρος του πρώην Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων στο Ζαρό του Δήμου Φαιστού, μετά και την απομάκρυνση του κοντέινερ που εξυπηρετούσε τις ανάγκες της μεταφόρτωσης των απορριμμάτων.
Το συγκεκριμένο σημείο -που δεν απέχει περισσότερο από 300-400 μέτρα από το χωριό – έχει μετατραπεί σε μια υπαίθρια, ανοιχτή, ανεξέλεγκτη και παράνομη χωματερή, που συγκεντρώνει κάθε λογής άχρηστα, ογκώδη αντικείμενα, λάστιχα, στρώματα, πλαστικά, ξύλινα έπιπλα και ότι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς.
Όταν απομακρύνθηκε το μεγάλο κοντέινερ της μεταφόρτωσης ο Πρόεδρος της Τ.Κ. Ζαρού είχε ζητήσει από τον αντιδήμαρχο καθαριότητας και υπεύθυνο πολιτικής προστασίας του Δήμου κ. Αντώνη Κωνσταντουλάκη να στείλει ένα μικρότερο κοντέινερ, το οποίο θα εξυπηρετούσε τους κατοίκους στην εναπόθεση ογκωδών κυρίως αντικειμένων, κάτι το οποίο όμως δεν έγινε.
Ωστόσο ο χώρος συνέχισε να δέχεται άχρηστα και σκουπίδια με συνέπεια να μετατραπεί σε αυτό που είναι σήμερα μια απέραντη χωματερή, μια εστία περιβαλλοντικής ρύπανσης και φυσικά ένα σημείο με μεγάλο βαθμό επικινδυνότητας για εκδήλωση πυρκαγιάς.
Δημοσιεύουμε το φωτογραφικό υλικό που βρίσκεται στη διάθεσή μας το οποίο μας απέστειλαν αγανακτισμένοι κάτοικοι του Ζαρού το οποίο συνοδεύτηκε και από σωρεία παραπόνων για την απαράδεκτη ολιγωρία που έχει επιδείξει η δημοτική αρχή και δη ο καθύλην αρμόδιος αντιδήμαρχος για το θέμα και μάλιστα στην “καρδιά” της αντιπυρικής περιόδου, όπου η μέριμνα για τον καθαρισμό και την απομάκρυνση σκουπιδιών και εύφλεκτων αντικειμένων από υπαίθριους χώρους θα έπρεπε να ήταν σε πρώτη προτεραιότητα.
Ευελπιστούμε έστω και μετά τη δημοσίευση να σπεύσουν οι αρμόδιοι!





