Νότια Κρήτη

Δήμος Γόρτυνας: Εκλέχτηκε Πρόεδρος ο μέχρι πρότινος Δήμαρχος Λευτέρης Κοκολάκης

Δήμος Γόρτυνας: Εκλέχτηκε Πρόεδρος ο μέχρι πρότινος Δήμαρχος Λευτέρης Κοκολάκης

Χαιρετισμοί, Ευχές και "Χείρα Συνεργασίας" από τον Δήμαρχο προς τις παρατάξεις της Αντιπολίτευσης.

A-
A+
04/01/2024 | 20:20

Με ολιγοήμερη καθυστέρηση πραγματοποιήθηκαν σήμερα Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2024 στη 1.00 το μεσημέρι στο Δήμο Γόρτυνας οι δημαιρεσίες για την εκλογή μελών του νέου Προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου και για την εκλογή των τακτικών και αναπληρωματικών μελών της Δημοτικής Επιτροπής με θητεία μέχρι 30 Ιουνίου του 2026. Στη συνεδρίαση προσήλθαν 23 παρόντες από τους 25 εκλεγμένους δημοτικούς συμβούλους, επομένως υπήρχε η νόμιμη απαρτία για να προχωρήσει και να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Της συνεδρίασης προέδρευσε ο πρώτος σε σταυρούς δημοτικός σύμβουλος της πλειοψηφίας Τσικνάκης Κωστής ο οποίος ευχήθηκε Χρόνια Πολλά και Καλή Θητεία στους εκλεγμένους με την παράκληση να δείξουν όλοι σεβασμό στο ρόλο τους και να επιτελέσουν τα καθήκοντά τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Χαιρετισμοί- Ευχές και Κάλεσμα Συνεργασίας

Στη συνέχεια το λόγο πήραν οι αρχηγοί των παρατάξεων με τον Δήμαρχο Μιχάλη Κοκολάκη να εύχεται και αυτός με τη σειρά του Καλή και Δημιουργική Χρονιά και να συνοδεύει τις ευχές του με την παράκληση να μείνουν στο περιθώριο οι αντιπαλότητες και οι τοξικότητες της προεκλογικής περιόδου τείνοντας χείρα συνεργασίας σε ένδειξη καλής θέλησης προς τους επικεφαλής των παρατάξεων της αντιπολίτευσης. “Ο Δήμος πέρασε μεγάλες περιπέτειες και τώρα σας καλώ όλους μαζί συμπολίτευση και αντιπολίτευση να προχωρήσουμε ένα βήμα μπροστά”, όπως είπε ο κ. Κοκολάκης.

Από την πλευρά του ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης κ. Θανάσης Παπανικολάου ανταποκρινόμενος θετικά στο κάλεσμα για συνεργασία δήλωσε ότι “αφήνουμε στην άκρη τα προσωπικά και εστιάζουμε στις αποφάσεις που στοχεύουν στην πρόοδο του Δήμου τις οποίες και είμαστε διατεθειμένοι να στηρίξουμε και να επικροτήσουμε, ωστόσο διατηρούμε το δικαίωμα να ασκούμε κριτική σε όσα δεν θα μας βρίσκουν σύμφωνους ή και να καταγγείλουμε όσα τυχόν θεωρούμε ότι παραβαίνουν τη νομιμότητα, όπως είπε.

Προς επιβεβαίωση μάλιστα των καλών διαθέσεων τόσο ο κ. Παπανικολάου όσο και ο επικεφαλής της ελάσσονος αντιπολίτευσης κ. Αρβανιτάκης Δημήτρης, έσφιξαν το χέρι του Δημάρχου, Μιχάλη Κοκολάκη μπροστά στον φωτογραφικό φακό της “Άποψης” ευχόμενοι καλή επιτυχία στο έργο του.

Εκλογή Προεδρείου και Δημοτικής Επιτροπής

Προτεινόμενος για τη θέση του Προέδρου από την πλειοψηφία ήταν ο δ.σ. και μέχρι πρότινος Δήμαρχος, Λευτέρης Κοκολάκης ο οποίος και εξελέγη Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου με 15 ψήφους υπέρ και όχι ομόφωνα. Την υποψηφιότητα του στήριξε με θετική ψήφο ο αρχηγός της ελάσσονος αντιπολίτευσης κ. Αρβανιτάκης Δημήτρης, ενώ ΛΕΥΚΟ ψήφισαν ο κ. Παπανικολάου και οι δημοτικοί σύμβουλοι της μείζονος μειοψηφίας.

Στο κέντρο ο νέος Πρόεδρος του Δ.Σ. Γόρτυνας, Λευτέρης Κοκολάκης

Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. εκλέχτηκε ομόφωνα ο δ.σ. Κωστής Πηρουνάκης από την μείζονα αντιπολίτευση και Γραμματέας του Δ.Σ. επίσης ομόφωνα εκλέχτηκε ο κ. Δημήτρης Αρβανιτάκης από την ελάσσονα αντιπολίτευση.

Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. Γόρτυνας ο Κωστής Πηρουνάκης

Ο νέος Πρόεδρος, κ. Λευτέρης Κοκολάκης έδωσε συγχαρητήρια στους νεοεκλεγμένους συμβούλους, ευχαρίστησε τον Δήμαρχο και όσους τον ψήφισαν και εξέφρασε την ευχή να φανεί αντάξιος των προσδοκιών στα νέα του καθήκοντα.

Γραμματέας του Δ.Σ. Γόρτυνας ο Δημήτρης Αρβανιτάκης (αριστερά)

Για την Δημοτική Επιτροπή η εκλογή έφερε ισοψηφίες τόσο στα τακτικά μέλη συμπολίτευσης και αντιπολίτευσης και τελικά η σειρά των μελών και η σύνθεσή της ολοκληρώθηκε μετά από κλήρωση.

Έτσι από τον συνδυασμό «Μεγάλη Γόρτυνα” θα συμμετέχουν οι εξής:

1ο Τακτικό Μέλος: Λαγουδάκης Μανόλης

2ο Τακτικό Μέλος: Σηφάκης Στέλιος

3ο Τακτικό Μέλος: Σέγκου-Τσατσάκη Μαρία

4ο Τακτικό Μέλος: Γαρεφαλάκης Αντώνης

Αναπληρωματικά Μέλη: 1ος Κοκκινάκης Κωνσταντίνος, 2ος Φωτάκης Γεώργιος, 3ος Λιοδακάκης Ιωάννης 4ος Τσιμπλοστεφανάκη Αικατερίνη

Από τον συνδυασμό «Γόρτυνα- Νέα Εποχή” εκλέχτηκαν ως τακτικά μέλη οι Ξυλούρης Σταύρος και Χατζάκης Τίτος με αναπληρωματικούς τους Ιερωνυμάκη Πελαγία και Βαλεργάκη Αντώνη.

Στην πρώτη συνεδρίαση για την εκλογή Προεδρείου και Δημοτικής Επιτροπής παρών ήταν και ο νεοεκλεγμένος με την αντιπολίτευση και πρώτη φορά στα κοινά, γνωστός καρδιοχειρούγος από τη Βαγιονιά, Κογεράκης Νεκτάριος ο οποίος μάλιστα εξέφρασε την επιθυμία του να παρίσταται στις δια ζώσης συνεδριάσεις και να παρακολουθεί ενεργά τα δημοτικά δρώμενα, ζητώντας να ενημερώνετε σχετικά εγκαίρως για τις συνεδριάσεις, ώστε να ρυθμίζει και το πρόγραμμά του.

Ο γνωστός καρδιοχειρούργος Νεκτάριος Κογεράκης για πρώτη φορά στα κοινά του Δήμου Γόρτυνας

Ενώ από την πλευρά του ο κ. Ξυλούρης Σταύρος ζήτησε να προκαθοριστεί μια συγκεκριμένη ώρα κοινής αποδοχής για τις δημοτικές συνεδριάσεις, αιτήματα τα οποία θα εξεταστούν από κοινού με τους υπηρεσιακούς και διοικητικούς υπαλλήλους όπως απάντησε ο Πρόεδρος κ. Λευτέρης Κοκολάκης.