Νότια Κρήτη

Είδος προς εξαφάνιση …!

Είδος προς εξαφάνιση …!

A-
A+
09/09/2021 | 9:59

Για είδος προς εξαφάνιση κάνει λόγο ο γνωστός έμπορος Αντ. Λεμονακης αναφερόμενος στην σταφίδα, στον ” κίτρινο χρυσό ” της Κρήτης όπως παλιά λέγαμε.

“Το προϊόν που μας ανέθρεψε, που μας σπούδασε, μας στέγαση, που σημάδεψε και απογείωσε την οικονομία αυτού του τόπου.

Πριν μερικά χρόνια ήταν στα αζήτητα και τώρα είναι είδος προς εξαφάνιση. Αυτό θα πει παγκοσμιοποίηση. ΚΡΙΜΑ.

Άρχισα σαν σήμερα 9 Σεπτεμβρίου μια χρονιά και τελείωσα 14 Οκτωβρίου και έκανα 5452 τόνους οινοσταφυλα και 780 τόνους σταφίδες και ήτανε και άλλοι 10 συνάδελφοι στην περιοχή και αγοράζανε και εκείνοι, και φέτος πήραμε με δυσκολία 13 κλούβες σταφίδα του αγαπητού μας φίλου του Αποστόλη του Παυλίδη!”

τονίζει σε ανάρτηση του.