Νότια Κρήτη
Έρχεται ο καυστήρας-λήγει σήμερα η κατάληψη στο Γυμνάσιο-Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
Αδιανόητο να υπάρχουν ακόμα σχολεία σε τέτοια κατάσταση με πάνω από 300 μαθητές!
Στην απόφασή τους να λήξουν την κατάληψη του σχολείου τους προχώρησαν σήμερα τα δεκαπενταμελή συμβούλια των μαθητών του Γυμνασίου και Λυκείου Αγίας Βαρβάρας μετά και τη διαβεβαίωση που έλαβαν από τον Δήμαρχο Γόρτυνας ότι ο νέος καυστήρας κεντρικής θέρμανσης θα φτάσει από το Ηράκλειο σήμερα Δευτέρα 26/11 στο σχολείο τους, για να γίνει άμεσα η αντικατάσταση του παλιού και να αποκατασταθεί το πρόβλημα της θέρμανσης των αιθουσών.
Υπενθυμίζουμε ότι οι μαθητές είχαν προχωρήσει στην κατάληψη του σχολείου από την προηγούμενη Τρίτη 20 Νοεμβρίου διαμαρτυρόμενοι, καθώς μια σειρά από αιτήματα που αφορούν τη συντήρηση και καλή λειτουργία του σχολείου δεν έχουν ακόμα επιλυθεί παρά τις επανειλημμένες συναντήσεις που έχουν γίνει με τον Δήμαρχο Γόρτυνας κ. Νίκο Σχοιναράκη.

Το ζήτημα της θέρμανσης των αιθουσών ήταν ένα από τα πρωτεύοντα αιτήματα καθότι χειμώνας και το σχολείο παρέμενε χωρίς θέρμανση με έναν παλαιωμένο και επικίνδυνο καυστήρα κεντρικής θέρμανσης, ο οποίος μάλιστα για λόγους ασφαλείας είχε τεθεί εκτός λειτουργίας. Ήταν επομένως επιτακτική ανάγκη να εξασφαλιστεί θέρμανση ώστε οι μαθητές να μπορούν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα, διαφορετικά το κρύο και οι χαμηλές θερμοκρασίες καθιστούσαν αδύνατη την παραμονή στο σχολείο.
Έχοντας τη διαβεβαίωση του Δημάρχου ότι ο καυστήρας θα φτάσει σήμερα και θα αποκατασταθεί το πρόβλημα της θέρμανσης οι μαθητές αποφάσισαν τη λήξη της κατάληψης και την επάνοδό τους στις τάξεις, όμως δεν φαίνεται να είναι απόλυτα ικανοποιημένοι από την εικόνα εγκατάλειψης που παρουσιάζει το σχολείο τους.
Αίθουσες με σοβάδες που αποτοιχίζονται και πέφτουν, κουφώματα που δεν ασφαλίζουν καλά, τζαμαρίες που εγκυμονούν κίνδυνο ατυχήματος, έλλειψη στέγαστρου στην αυλή και γενικότερα μια εικόνα που δεν είναι και η καλύτερη δυνατή, καθώς παρουσιάζει ένα σχολικό συγκρότημα που έχει χρόνια να συντηρηθεί.
Σε όλα αυτά θα πρέπει να προστεθούν παράπονα και φωνές διαμαρτυρίας από τη Διεύθυνση του Γυμνασίου Αγίας Βαρβάρας που διατυπώνονται δημόσια και σε κάθε ευκαιρία συνάντησης με τους αιρετούς που αφορούν την κατανομή των σχολικών πιστώσεων και την έλλειψη διαφάνειας, όπως τουλάχιστον επισημαίνουν, καθώς δεν δημοσιοποιούνται τα οικονομικά στοιχεία στη “Διαύγεια” ώστε να υπάρχει μέτρο σύγκρισης με άλλα σχολεία.
Το γεγονός ότι το ενιαίο σχολικό διδακτήριο Γυμνασίου-Λυκείου Αγίας Βαρβάρας είναι ένα από τα πιο πολυπληθή στο Δήμο της Γόρτυνας -φοιτούν σε αυτό πάνω από 300 μαθητές- αλλά με τα περισσότερα χρονίζοντα προβλήματα σε σχέση με άλλα, έχει δώσει την εντύπωση ότι είναι και ένα από τα πιο παραμελημένα σχολεία που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στο Δήμο της Γόρτυνας.
Να υπενθυμίσουμε μόνο ότι τα ίδια ακριβώς ζητήματα είχαν τεθεί και από αντιπροσωπεία γονέων που είχε φτάσει μέχρι την αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Γόρτυνας ζητώντας βήμα για να εκφράσουν τα παράπονά τους αλλά και τα αιτήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας. Δυστυχώς τότε δεν τους είχε δοθεί ο απαιτούμενος χρόνος να τα εκθέσουν με τον Δήμαρχο να υποστηρίζει ότι είναι γνωστά στη δημοτική αρχή και ότι έχουν προχωρήσει οι ενέργειες για την εξασφάλιση χρηματοδότησης για την αποκατάστασή τους.
Στο ρεπορτάζ δημοσιεύουμε φωτογραφίες από το Γυμνάσιο- Λύκειο Αγίας Βαρβάρας Δήμου Γόρτυνας, όπου εν έτει 2018 η κατάσταση που και εμείς ως δημοσιογράφοι αντικρίσαμε ξεπερνά κάθε σχολιασμό.
Ουδέν σχόλιο λοιπόν, ας μιλήσουν οι φωτογραφίες!















