Νότια Κρήτη

Γέμισε με οχήματα-αντίκες ο κεντρικός δρόμος των Μοιρών!

Γέμισε με οχήματα-αντίκες ο κεντρικός δρόμος των Μοιρών!

A-
A+
03/09/2021 | 20:40

Ο κεντρικός δρόμος των Μοιρών γέμισε, βράδυ Παρασκευής 3 Σεπτεμβρίου, με… “ηλικιωμένες κυρίες” που ωστόσο έκλεψαν, με τη γοητεία τους, τα βλέμματα όλων, αφού επρόκειτο για κούρσες και μοτοσικλέτες αντίκες!

Τα στορικά αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες- αντίκες έκαναν την εμφάνιση τους στο χώρο έξω από το Δημαρχείο Φαιστού, µε την συµµετοχή της «Ομοσπονδίας Φίλων Παλαιού Αυτοκινήτου» (ΦΙΛ.Π.Α.), παρουσία του Υφυπουργού Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη.

Η εκδήλωση εστίασε στην ανάγκη πρόληψης των τροχαίων ατυχημάτων, με την επισήμανση από τους ομιλητές ότι ο Δήμος Φαιστού είναι μέσα στις 3 πρώτες περιοχές σε συχνότητα δυστυχημάτων στην άσφαλτο.

Στους παριστάμενους προσφέρθηκαν αναμνηστικά (μπλουζάκια, καπέλα & μπρελόκ) ενώ στο χώρο υπήρχε μπουφές με κεράσματα.

Η παρουσία των ρετρό οχημάτων στις Μοίρες-που μας μετέφεραν σε άλλες εποχές- έγινε στο πλαίσιο της δράσης για την Οδική Ασφάλεια και Συµπεριφορά, «EKO ACROPOLIS RALLY OF GODS – ROAD SAFETY», μια δράση του φετινού Ράλι Ακρόπολις που αναβιώνει ως διοργάνωση στη χώρα μας.

Τα οχήματα-αντίκες θα διανυκτερεύσουν στο Καλαμάκι και το Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου ανάλογη εκδήλωση θα γίνει στα Μάταλα Δήμου Φαιστού, στις 10.30 το πρωί.