Νότια Κρήτη

Γιατί διαμαρτυρήθηκα για την πώληση της τυποποίησης από τον Α.Σ. Κόφινα;

Γιατί διαμαρτυρήθηκα για την πώληση της τυποποίησης από τον Α.Σ. Κόφινα;

"Δεν υπήρξε διαγωνισμός, δεν κατατέθηκαν προσφορές" υποστηρίζει ο ελαιουργός Γ. Κουμιανάκης.

A-
A+
25/10/2017 | 10:15

Σε συνέχεια των δημοσιευμάτων- επιστολών που αφορούν τη διαδικασία πώλησης της μονάδας τυποποίησης ελαιολάδου από τον Αγροτικό Συνεταιρισμό Κόφινα (πρώην Ένωση Μονοφατσίου) σε ιδιώτη, λάβαμε και δημοσιεύουμε και μια δεύτερη επιστολή από τον ελαιουργό από τις Λούρες του Δήμου Γόρτυνας κ. Γεώργιο Κουμιανάκη.

Σας την παραθέτουμε αυτούσια.

“Σε συνέχεια της επιστολής -απάντησης του Προέδρου του Α.Σ. Κόφινα κ. Γιώργου Ξυλούρη, που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα “Άποψη του Νότου” την Τρίτη 17 Οκτωβρίου 2017, φύλλο 899, σελ. 3, θα ήθελα να επανέλθω, καθότι το ενδιαφέρον μου για τη διαδικασία πώλησης της μονάδας του τυποποιητηρίου της πρώην Ε.Α.Σ. Μονοφατσίου, παρερμηνεύτηκε από τον Πρόεδρο του Α.Σ. Κόφινα.

Στην επιστολή μου, κ. Πρόεδρε, δεν εξέφρασα κανένα παράπονο, όπως εσφαλμένα μου καταλογίζεται, εξέφρασα διαμαρτυρία και μάλιστα την απηύθυνα δημόσια προς τη διοίκηση του Αγροτικού Συνεταιρισμού και προς εσάς, που κατέχεται το αξίωμα του Προέδρου, για το κατά πόσον τηρήθηκαν όλες οι νόμιμες διαδικασίες για την πώληση ενός περιουσιακού στοιχείου και συγκεκριμένα της γραμμής τυποποίησης ελαιολάδου της πρώην Ένωσης Μονοφατσίου.

Διαμαρτυρήθηκα, γιατί μπορεί να μην είμαι μέλος του Αγροτικού Συνεταιρισμού, ως ελαιουργός όμως και εφόσον είχατε αποφασίσει να προβείτε σε μια τέτοια ενέργεια, ήμουν και εγώ, όπως και άλλοι ενδεχομένως, ένας από τους ενδιαφερόμενους, που θα ήθελαν να καταθέσουν μια οικονομική προσφορά. Άρα, δεν μπορείτε να αμφισβητείτε ότι είχα έννομο συμφέρον να συμμετάσχω σε έναν δημόσιο ανοικτό διαγωνισμό με πρόσκληση για την κατάθεση προσφορών.

Όμως πουθενά δεν είδα και δεν διάβασα καμιά ανακοίνωση ή κάποια πρόσκληση για συμμετοχή σε διαγωνισμό. Συνεπώς δεν υπήρξε διαγωνισμός, δεν κατατέθηκαν προσφορές.

Παρατήρησα όμως σε προηγούμενα φύλλα της εφημερίδας “Άποψης του Νότου” ( Φύλλο 898 και 899) καταχωρημένες ανακοινώσεις από τον Α.Σ. Αγίας Μαρίνας και από τον Α.Ο.Ε.Σ. Τυμπακίου, με τις οποίες ενημερώνουν τα μέλη τους, τους ενδιαφερόμενους και όλο τον κόσμο για ανάλογες ενέργειές τους.

Συγχαρητήρια στις διοικήσεις αυτών των Συνεταιρισμών για τη διαφάνεια που ακολουθούν, συγχαρητήρια και στα μέλη της Ένωσης Πεζών, που πριν από λίγες μέρες τους είδαμε σε κρητικό τηλεοπτικό κανάλι να διαμαρτύρονται και να εναντιώνονται σε απόπειρα πώλησης των δεξαμενών της Ένωσης.

Διαμαρτυρήθηκα επίσης, γιατί απευθυνόμενος στα μέλη της διοίκησης του Συνεταιρισμού, αλλά και σε αρκετά νόμιμα μέλη του Α.Σ. Κόφινα με βάση το καταστατικό, μου δήλωσαν άγνοια για την αγοραπωλησία, εφόσον δεν έγινε η σύγκλιση Γενικής Συνέλευσης, ώστε να ζητηθεί η γνώμη τους και να είναι ενημερωμένοι.

Σε αυτά τα εύλογα ερωτήματα και στις απορίες τις δικές μου αλλά και των συνεταίρων του Α.Σ. Κόφινα προσκάλεσα τον Πρόεδρο κ. Γιώργο Ξυλούρη να δώσει απαντήσεις, για να ενημερωθεί ο κόσμος, οι συνεταίροι και εγώ ως ενδιαφερόμενος αγοραστής, κάτι που δεν το έπραξε.

Εύχομαι στον Πρόεδρο του Α.Σ. Κόφινα και στα μέλη του Δ.Σ. του Συνεταιρισμού, που είχαν άγνοια για την πώληση του τυποποιητηρίου, να συνεχίσουν το έργο των πωλήσεων με το ίδιο σθένος, σύννομα και πρόθυμα για το κοινό όφελος των μελών του Συνεταιρισμού, με συνέπεια και διαφάνεια!

Όσο για τους “άλλους σκοπούς” που εξυπηρετεί η διαμαρτυρία μου, όπως υπαινίσσεται ο Πρόεδρος του Α.Σ. Κόφινα και Πρόεδρος της Κ.Σ.Ο.Σ, γνωρίζω σε αυτόν και σε όποιον τυχόν συμμερίζεται αυτή την άποψη, πως η διαμαρτυρία μου είχε σκοπό την ενημέρωση του κόσμου και τη δική μου, δεν είχε σκοπό την προσωπική μου προβολή. Αυτήν την κερδίζω καθημερινά με τις πράξεις μου, με τη στάση και τη συμπεριφορά μου.

Άλλοι έχουν ανάγκη από δημόσια προβολή και διαφήμιση”!

Γεώργιος, Σπυρίδωνα, Κουμιανάκης

Ελαιουργός

Λούρες, Δήμος Γόρτυνας