Νότια Κρήτη
Η ψηλότερη κορυφή του Ψηλορείτη χιονισμένη και μαγευτική – Μοναδικά φωτογραφικά κλικ
Ανάβαση στον Τίμιο Σταυρό στα 2.456 μέτρα όπου το χιόνι παραμένει άφθονο και παγωμένο.
Εκπληκτικές φωτογραφίες από το χιονισμένο Ψηλορείτη και από την ψηλότερη κορυφή των βουνών της Κρήτης, τον Τίμιο Σταυρό σε υψόμετρο 2.456 μέτρων μας έστειλε ο φίλος της «Άποψης» και μέλος του παραρτήματος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Μοιρών, Ανδρέας Κιούπης, από την τελευταία του εξόρμηση.

Και μπορεί στο κάμπο της Μεσαράς οι θερμοκρασίες το Σαββατοκύριακο να θύμιζαν Άνοιξη, σε υψόμετρο 2.500 μέτρων όμως οι καιρικές συνθήκες ήταν εντελώς διαφορετικές με το χιόνι να παραμένει άφθονο και παγωμένο και το κρύο να είναι τσουχτερό.

Η διαδρομή είχε ως αφετηρία το οροπέδιο της Νίδας στα 1450 μέτρα απ’ όπου και ξεκινά η ανάβαση με τον επισκέπτη να συλλαμβάνει τη Φύση σε απίστευτα όμορφες στιγμές κάνοντας ακόμα πιο μαγευτικό το πέρασμά του. Το μονοπάτι είναι στην αρχή πολύ ανηφορικό για μια ώρα περίπου μέχρι λίγο πριν τα «Ακόλλητα», αλλά ο ήλιος που ανεβαίνει και αυτός σιγά-σιγά σκίζοντας τα σύννεφα ενθαρρύνει την προσπάθεια.

Ακολουθεί πορεία 2 περίπου ωρών μέχρι τον «Αγκαθιά» όπου το μαλακό χιόνι καλά κρατεί για να ακολουθήσει το πιο δύσκολο και συνάμα απόκοσμο σημείο της διαδρομής με την απεριόριστη θέα βουνού από τη μια και θάλασσας από την άλλη.
Ακριβώς απέναντι στέκεται περήφανος ο τελικός προορισμός, ο Τίμιος Σταυρός, στα 2.456 μέτρα!



