Αρχική > Νότια Κρήτη > Ηλιαχτίδα…φωτός στις Μοίρες για καλό σκοπό!
A-
A+
25/09/2021 | 12:58
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
-
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
-
-
-
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΦΥΛΛΟ #1330
Φύλλο#1330
Μάταλα: Ένα διαμάντι με θέα το Λιβυκό πέλαγος - σύμβολο την δεκαετία του 70΄

Περίπτερο έναντι του Δημαρχείου Φαιστού έχει στήσει σήμερα Σάββατο ο Σύλλογος Γονέων και φίλων παιδιών με καρκίνο “Ηλιαχτίδα” , με στόχο τα έσοδα να διατεθούν για τις ανάγκες του. Όσοι περνάτε από το σημείο ρίξετε μια ματιά και προς τα εκεί…