Νότια Κρήτη

Ηλιαχτίδα…φωτός στις Μοίρες για καλό σκοπό!

Ηλιαχτίδα…φωτός στις Μοίρες για καλό σκοπό!

A-
A+
25/09/2021 | 12:58

Περίπτερο έναντι του Δημαρχείου Φαιστού έχει στήσει σήμερα Σάββατο ο Σύλλογος Γονέων και φίλων παιδιών με καρκίνο “Ηλιαχτίδα” , με στόχο τα έσοδα να διατεθούν για τις ανάγκες του. Όσοι περνάτε από το σημείο ρίξετε μια ματιά και προς τα εκεί…