Νότια Κρήτη
Κάτασπρος ο Κέντρος, στα λευκά ο Ψηλορείτης!

Εντυπωσιακό πρωινό ενστατανέ με τον Ρεθυμνιώτικο βουνό Κέντρο κατάλευκο και την τελευταία Πανσέληνο της χρονιάς να βρίσκεται ακόμα πάνω από αυτόν (φωτό).
Από την άλλη η νότιες οροσειρές του Ψηλορείτη ντυμένες στα λευκά με φόντο τις υπό σκιά ακόμα μεσαρίτικους λόφους δημιουργούν ένα υπέροχο σκηνικό.

Ωστόσο για να μην γίνουν όλες αυτές οι εικόνες άσχημες , χρειάζεται προσοχή λόγω παγετού σε κάποια σημεία του δρόμου και περιοχές που σημειώνονται χαμηλές θερμοκρασίες.