Νότια Κρήτη
Ξεκίνησε η ελαιοκομική περίοδος στο κάμπο …για αγγουρόλαδο!
Νωρίς ξεκίνησε και φέτος η νέα ελαιοκομική περίοδος για παραγωγή αγγουρόλαδου. Συνεργείο έπιασε ήδη δουλειά από το πρωί στα Καπαριανα σε λιόφυτο του Αλεξάκη Γιώργη.
Ωστόσο το ενδιαφέρον όλων εστιάζεται στο ελαιουργείο. Όταν θα πάνε τα τσουβάλια για να παραχθεί το λάδι. Εκεί θα φανεί αν είχε δίκιο ο παραγωγός η όλοι όσοι πιστεύουν ότι είναι πολύ νωρίς ακόμα…