Νότια Κρήτη
Λαμπρός γάμος στις Μοίρες, παρουσία του Περιφερειάρχη Κρήτης
Γιώργο & Βασιλική να ζήσετε και να χαίρεστε τους γιούς σας!
Παρουσία πλήθους κόσμου, ανάμεσα τους ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης και πολλά στελέχη της Αυτοδιοίκησης, οι οικογένειες του Σάββα & της Κυριακής Καμπουράκη από τη Γαλιά και του Στέργιου και της Ελένης Λεμονάκη από το Ζαρό πάντρεψαν τα παιδιά τους Βασιλική & Γιώργο και βάπτισαν τα δύο εγγόνια τους που πήραν τα ονόματα των παππούδων τους Σάββα και Στέργιου!
Η «τριπλή» τελετή του γάμου και των βαπτίσεων έγινε το μεσημέρι της Κυριακής 27 Ιανουαρίου στον Ιερό Ναό Αγίου Ραφαήλ στις Μοίρες και ακολούθησε τρικούβερτο γλέντι στο Κέντρο «Φαιστός Palace». Κουμπάρα του ζευγαριού ήταν η Μαρία Μανουσιδάκη και Νονοί των δύο αγοριών ο Μανώλης Τσικριτσάκης (Σκούρος) και ο Μιχάλης Γιατρομανωλάκης (Τσαντάρης).
Με μαντινάδες
Το νεαρό ζευγάρι, ο Γιώργος Λεμονάκης και η Βασιλική Καμπουράκη, συνόδεψαν το προσκλητήριο του γάμου τους με μαντινάδες που γράφτηκαν με χιούμορ και κέφι, όπως προστάζει μια τόσο χαρούμενη περίσταση, με τη νύφη να λέει: «Με παίδεψε, τον παίδεψα μπορεί και δέκα χρόνια και τώρα θυμηθήκαμε πως θέλουμε κι εγγόνια!». Οι μαντινάδες του ζευγαριού είχαν και συνέχεια: «Το γάμο μας θα κάνουμε, θα βάλουμε και βέρες μπροστά σε φίλους, συγγενείς, κουμπάρους, συμπεθέρες. Τριπλό θα ναι το γλέντι μας, τριπλό σαν τη χαρά μας. Γάμος και δυο βαπτίσεις μαζί, θα… πήξει ο παπάς μας»!
