Νότια Κρήτη
Με λύρα και λαγούτα , καντάδα στους δρόμους του Καλαμακίου
Με το φακό του apopsilive.gr ακολουθήσαμε όλα τα δρώμενα του συλλόγου και τα “καταγράψαμε” στο βίντεο που ακολουθεί
Τόπε και τόκανε ο Πολιτιστικός Σύλλογος Καλαμακίου . Με την δύση του ηλίου τα μέλη , οι φίλοι αλλά και το μουσικό συγκρότημα του Γιάννη Σπιθάκη ήταν εκεί , έξω από τον αύλειο χώρο της εκκλησίας του Προφήτη Ηλία που γιόρταζε σήμερα.


Ξεκινώντας από το προαναφερόμενο σημείο , και υπό τη συνοδεία των γλυκών μελωδιών της λύρας του Γιάννη Σπινθάκη και του συγκροτήματος του , η πομπή μετά από λίγο βρέθηκε να περπατά στον παραλιακό δρόμο του οικισμού δίνοντας νότες χαράς στους κατοίκους και τους επισκέπτες.

Αν και πολλοί τουρίστες δεν μπορούσαν να καταλάβουν τι συνέβαινε , ωστόσο έμπαιναν αμέσως στο κλίμα της καντάδας και με τον ένα ή τον άλλο τρόπο συμμετείχαν κι αυτοί στη γιορτή.

Τα ντυμένα με τις παραδοσιακές φορεσιές κορίτσια του συλλόγου δεν σταμάτησαν να μοιράζουν χαμόγελα ,με πρώτη την πρόεδρο, ενώ όποτε τα βόλευε έστηναν το χορό. Παράλληλα τα μικρά κορίτσια της συνοδείας μοίραζαν γλυκά στον κόσμο ενώ όλοι οι καταστηματάρχες είχαν κι από κάτι να προσφέρουν , κάτι να κεράσουν…



Χρόνια πολλά από το Καλαμάκι και του χρόνου!