Νότια Κρήτη
Μια εξαιρετική βραδιά Αλληλεγγύης στις Μοίρες
«Με το δεξί» μπήκε ο Σεπτέμβριος για τη Μεσαρά με μια εκδήλωση κοινωνικής ευαισθησίας και προσφοράς στον συνάνθρωπο, τον συντοπίτη, τον συνδημότη που διοργανώθηκε στο Αλσύλλιο Κούλε στις Μοίρες.
Τι πιο όμορφο για το ξεκίνημα ενός μήνα και μιας εποχής, από μια συναυλία αλληλεγγύης με «καλό σκοπό»: την στήριξη Εθελοντικών Ομάδων του Δήμου Φαιστού που προετοιμάζουν Φαγητό καθημερινά για άτομα που έχουν ανάγκη και για μαθητές σε σχολεία της περιοχής.









Η στήριξη αφορούσε το έργο των Ομάδων «Σκουτελικό» Δήμου Φαιστού & «Πιάτο Αγάπης» Πόμπιας με την συνδρομή των: «Ομάδα Δρω», Πολιτιστικός Σύλλογος Πόμπιας, Πολιτιστικός Σύλλογος Καλαμακίου, Πολιτιστικός Σύλλογος Γαλιάς, Σύλλογος Γυναικών Γαλιάς, Σύλλογος Γυναικών Αντισκαρίου, Τοπική Οργάνωση Μοιρών.
Συμμετείχαν αφιλοκερδώς (με αλφαβητική σειρά) οι καλλιτέχνες:
-Γιώργος Γκερεδάκης,
-Οι Νότες του Νότου,
– Ραφαέλα Περγιανάκη,
– Νίκος Σεβαστάκης,
– Γιάννης Σπινθάκης,
-Χαρίτος Τζαγκαράκης,
-Μιχάλης Φραγκιαδάκης.
Την εκδήλωση, η οποία τελούσε υπό την αιγίδα του Δήμου, συντόνισε η ραδιοφωνική παραγωγός Ύβα Κουμαντάκη. (Φωτογραφίες: Θωμάς Παρθενάκης)