Νότια Κρήτη

Μοίρες: Ξέσπασμα κτηνοτρόφων για τις επιδοτήσεις

Μοίρες: Ξέσπασμα κτηνοτρόφων για τις επιδοτήσεις

A-
A+
15/11/2021 | 19:10

Αρκετοί γεωργοκτηνοτρόφοι παραβρέθηκαν το περασμένο Σάββατο στις Μοίρες σε αίθουσα της πρώην ΕΑΣΜ, όπου παρουσία του πρώην υπουργού του ΣΥΡΙΖΑ κ. Αραχωβίτη συζήτησαν όλα τα θέματα που τους απασχολούν με αιχμή τις γεωργικές επιδοτήσεις.

Στο βίντεο που ακολουθεί , κάποιοι από αυτούς που πήραν τον λόγο , εξέφρασαν με τον δικό τους τρόπο την αντίθεση τους για τον τρόπο με τον οποίο γίνεται σήμερα η διανομή δικαιωμάτων σε βοσκοτόπους χωρίς να υπάρχει ζωίκό κεφάλαιο πράγμα που όπως συμφώνησε και ο κ. Αραχωβίτης είναι παράνομο .

Διανομή δικαιωμάτων σε βοσκοτόπους χωρίς ζώα ή γεωργική δραστηριότητα είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ! ” ,όπως είπε.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ