Νότια Κρήτη

Ο Δήμος Αγίου Βασιλείου τίμησε τον Ευάγγελο Κοτσίφη

Ο Δήμος Αγίου Βασιλείου τίμησε τον Ευάγγελο Κοτσίφη

A-
A+
25/10/2021 | 10:34

Σε μία σεμνή τελετή το πρωί της Κυριακής στο Ροδάκινο ο δήμος Αγίου Βασιλείου τίμησε τη μνήμη ενός σπουδαίου ανθρώπου, που αφιέρωσε μεγάλο μέρος της ζωής και της παραγωγικοτητάς του στην τοπική αυτοδιοίκηση και στο χωριό του.

Η πλατεία στο Άνω Ροδάκινο από την Κυριακή ονομάζεται πλατεία Ευάγγελου Μ. Κοτσίφη, στη συμπλήρωση ενός χρόνου από το θάνατό του και τιμής ένεκεν για την τεράστια προσφορά του ως κοινοτάρχης από το 1974 ως το 1994.

Η τελετή έγινε παρουσία της οικογένειας του αείμνηστου προέδρου, του βουλευτή και πρώην υπουργού Γιάννη Κεφαλογιάννη, της αντιπεριφερειάρχη Ρεθύμνου Μαίρης Λιονή, του δημάρχου Αγίου Βασιλείου Γιάννη Ταταράκη και πολλών φίλων και συγχωριανών του τιμώμενου.

Ο Ευάγγελος Κοτσίφης ήταν ένας άνθρωπος ταγμένος στην Τ.Α., διετέλεσε 20 χρόνια πρόεδρος της κοινότητας Ροδακίνου και είχε τεράστια προσφορά στην ανάπτυξη της, διεκδικώντας και πετυχαίνοντας χρηματοδοτήσεις για σπουδαία έργα.

Ταυτόχρονα, ήταν ένας γνήσιος κρητικός, πράος, αρχοντικός και με ευγένεια που τον έκαναν ιδιαίτερα αγαπητό τόσο στην περιοχή του όσο και σε όλο το νησί.











goodnet.gr