Νότια Κρήτη

Ο κίτρινος”χρυσός” της Κρήτης στα χέρια της κας Ειρήνης!

Ο κίτρινος”χρυσός” της Κρήτης στα χέρια της κας Ειρήνης!

A-
A+
24/09/2021 | 18:05

Βρισκόμαστε στο Ζαρό στο σπίτι της κας Ειρήνης εκεί όπου μας έμαθε πως καθαρίζουν , στεγνώνουν την σταφίδα ώστε να γίνει βρώσιμη. Η κ. Ειρήνη έπαιρνε λίγη λίγη την σταφίδα από την τσάντα κι αφού την ξάπλωνε πάνω στο τραπέζι , άρχισε να την καθαρίζει απομακρύνοντας τις ξένες ύλες.

Στη συνέχεια την άπλωσε στη ταράτσα για να στεγνώσει. Κατά το στέγνωμα πρέπει να είναι σκεπασμένη για να μην βρωμίσει και πάλι από σκόνη ή άλλες ακαθαρσίες που τυχόν θα φέρει ο αέρας. Μετά από λίγες ημέρες αφού στεγνώσει ακολουθεί το μάζεμα και η συσκευασία. Τέλος ….Καλή σας όρεξη!