Νότια Κρήτη
Ο Ορειβατικός Σύλλογος Μοιρών στο χιονισμένο φαράγγι του Ζαρού (φωτο)
Πυκνό χιόνι έχει μεταμορφώσει τη διαδρομή από το φαράγγι του Ζαρού μέχρι το δάσος του Ρούβα.
Με την αποχώρηση της η “Μπάρμπαρα” άφησε στην Κρήτη τις λευκές κορυφές των βουνών όπου ήδη οι Κρητικοί ξεκίνησαν να επισκέπτονται.
Αυτό συνέβη και στο φαράγγι του Ζαρού, όπου μέλη του Ορειβατικού Συλλόγου Μοιρών το διέσχισαν και πηγαίνοντας προς το δάσος του Ρούβα τράβηξαν πολύ ωραίες φωτογραφίες από την κάμερα του ορειβάτη Μανώλη Ντρετάκη.

Τα μέλη του Ορειβατικού Συλλόγου Μοιρών πέρασαν, με τον ανάλογο ρουχισμό βεβαίως, το φαράγγι του Ζαρού, μοιράζοντας μαζί μας πολύ όμορφες εικόνες κατά την διάρκεια της διαδρομής με τα δέντρα να έχουν “βάλει” τα λευκά τους” και το χιόνι, όπως μπορείτε να δείτε στις παρακάτω φωτογραφίες, να έχουν σκεπάσει τα πάντα!




(Φωτο Μανόλης Ντρετάκης)