Νότια Κρήτη

Πορεία διαμαρτυρίας από τους μαθητές του ΕΠΑΛ και του ΓΕΛ Μοιρών (φώτο)

Πορεία διαμαρτυρίας από τους μαθητές του ΕΠΑΛ και του ΓΕΛ Μοιρών (φώτο)

Άφησαν τα θρανία και βγήκαν στους δρόμους οι μαθητές του ΕΠΑΛ και ΓΕΛ.

A-
A+
05/11/2018 | 12:43

Πορεία διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν σήμερα οι μαθητές του ΕΠΑΛ Μοιρών και του Γενικού Λυκείου, στο Δημαρχείο του Δήμου Φαιστού στις Μοίρες, για τα άλυτα προβλήματα των σχολείων.

Οι μαθητές, μαζί με τους καθηγητές τους άφησαν για μια ημέρα τα θρανία τους και βγήκαν στο δρόμο για να διαμαρτυρηθούν για τις χαμένες ώρες διδασκαλίας λόγω των κενών από καθηγητές που υπάρχουν ακόμα στο σχολείο τους, καθώς και για την ειδικότητα Ηλεκτρολόγων στα ΕΠΑΛ Μοιρών, που δεν εγκρίθηκε παρόλο που την είχαν επιλέξει 8 παιδιά, κάτι που τους αναγκάζει είτε να αλλάξουν ειδικότητα, ακόμα και στην Γ΄λυκείου, είτε να διανύουν μεγάλες αποστάσεις για να βρουν την ειδικότητα που επιθυμούν.