Νότια Κρήτη
Στην Αγία Γαλήνη …μείναμε για πάντα παιδιά!



Ολοκληρώθηκε το περασμένο Σάββατο με μεγάλη επιτυχία η τέταρτη παράσταση της θεατρικής ομάδας Αγίας Γαλήνης (για τρίτη συνεχόμενη χρονιά), υπό την παρουσία πάρα πολύ κόσμου όλες τις ημέρες που κατέκλυσε στο θεατράκι του Ικάρου και Δαίδαλου.
Οι όμορφες καλοκαιρινές βραδιές ήταν αφιερωμένες στον παλιό ελληνικό κινηματογράφο για μικρούς και μεγάλους λάτρεις του θεάτρου, καλώντας μας να μείνουμε για πάντα παιδιά .
Οι Θεατρίνοι ζωντανά με την ορχήστρα τους τραγούδησαν , έπαιξαν μουσική και χόρεψαν ενσαρκώνοντας ήρωες από αξέχαστες ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου.