Νότια Κρήτη
Στις εκβολές του Γέρο ποταμού!
Έβρεξε , έτρεξε το ποτάμι , τελειώσαμε , αυτό ήταν ! Όχι βέβαια δεν ήταν , γιατί μπορεί οι τελευταίες βροχές να φούσκωσαν τα ρέματα και τους παραπόταμους και φαινομενικά να καθάρισαν κάπως από τα πλαστικά , ωστόσο όλα αυτά εμμέσως σε μας και πάλι θα καταλήξουν …
Δείτε τις φωτογραφίες από τις εκβολές του Γεροπόταμου στον κόλπο της Μεσαράς , κάπου ανάμεσα στον Κόκκινο Πύργο και τον Αφραθιά και βγάλετε τα συμπεράσματα σας…

