Νότια Κρήτη
Στο επίκεντρο η Σχολή Ασωμάτων
Μεγάλο αναπτυξιακό έργο που θα δώσει νέα προοπτική στον πρωτογενή τομέα.
Στο επίκεντρο της συνάντησης που θα πραγματοποιήσει σήμερα με τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων η Αντιπεριφερειάρχης Μαίρη Λιονή.
θα βρεθεί η παραχώρηση της Σχολής Ασωμάτων, που αποτελεί διαρκή στόχο για την περιοχή, αφού πρόκειται για ένα μεγάλο αναπτυξιακό έργο που θα δώσει νέα προοπτική στον πρωτογενή τομέα. Σύμφωνα με το goodnet, ζητούμενο είναι πλέον η παραχώρηση της Σχολής Ασωμάτων από το Υπουργείο με στόχο την αξιοποίησή της στην οποία περιλαμβάνεται η δημιουργία ενός ερευνητικού κέντρου με αντικείμενο την αιγοπροβατοτροφία.
Η Αντιπεριφερειάρχης Ρεθύμνης βίσκεται σήμερα στην Αθήνα, όπου μαζί με τον Υπουργό Υγείας και Βουλευτή Ρεθύμνου, κ. Ανδρέα Ξανθό και τον Δήμαρχο Αμαρίου, κ. Παντελή Μουρτζανό, θα έχουν συνάντηση με τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, κ. Σταύρο Αραχωβίτη, σχετικά με την παραχώρηση της Σχολής Ασωμάτων.