Νότια Κρήτη
Στον αμπελώνα του Νίκου Πάγκαλου στο Αρκαλοχώρι
Ο Νίκος Πάγκαλος είναι ένας από τους ελάχιστους σταφυλοπαραγωγούς που έχουν απομείνει στην περιοχή Αρκαλοχωρίου. Τον συναντήσαμε λίγο πριν το Αρκαλοχώρι κατά τη διάρκεια του τρυγητού μαζί με την οικογένεια του και σταθήκαμε για μιά σύντομη συζήτηση. Ο ίδιος φάνηκε απογοητευμένος καθώς όπως μας είπε το κόστος παραγωγής τα τελευταία χρόνια είναι μεγάλο ενώ την ίδια στιγμή οι τιμές έχουν πάρει την κάτω βόλτα.

“Τα κόβουμε για να μην ρυπαίνουμε το περιβάλλον …” μας είπε χαρακτηριστικά , ενώ όταν τον ρωτήσαμε αν συμφέρει καλύτερα να τα κάνει σταφίδα μας απάντησε ότι : ” …Πως να κάνουμε σταφίδα όταν παίρνουμε τα λεφτά μας ένα χρόνο αργότερα…” .
Ακούστε και δείτε το ΒΙΝΤΕΟ…