Νότια Κρήτη
Συνάντηση-ενημέρωση στις Στάβιες για δημιουργία ΤΟΕΒ!




Ολοκληρώθηκε χθες το βράδυ στον αύλειο χώρο του Δημοτικού σχολείου Σταβιών με πρωτοβουλία της Τοπικής κοινότητας, η προγραμματισμένη συνάντηση-ενημέρωση των κατοίκων και προέδρων όμορρων κοινοτήτων και Δημοτικής αρχής, για την έναρξη των διαδικασιών ίδρυσης Τ.Ο.Ε.Β.
Ένα πολύ σημαντικό αναπτυξιακό έργο που φιλοδοξεί να βάλει τάξη στη διαχείριση του νερού και να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του μέλλοντος της κλιματικής αλλαγής.