Νότια Κρήτη

Τεράστιο το επίτευγμα της Κρητικής αποστολής στην Ουγκάντα – Σε ένα μήνα έτοιμο το σχολείο!

Τεράστιο το επίτευγμα της Κρητικής αποστολής στην Ουγκάντα – Σε ένα μήνα έτοιμο το σχολείο!

Συγκινητικές εικόνες από την Κρητική αποστολή στην Ουγκάντα.

A-
A+
29/02/2020 | 10:56

Δεκατρείς εθελοντές από την Κρήτη, εκ των οποίων και από την Μεσαρά, βρέθηκαν στην πόλη Bombo της Ουγκάντας και πραγματοποίησαν πολλές και ενδιαφέρουσες δράσεις για την κοινότητα του Bombo, μεταξύ αυτών και η σχολική αίθουσα που χτίζεται στο Bombo, στην οποία τα παιδιά θα κάνουν πολλαπλές δραστηριότητες και η οποία θα χρησιμοποιηθεί – μεταξύ άλλων – και για τη σίτιση των 400 παιδιών.

Οι εθελοντές πρόσφεραν παράλληλα προμήθειες σε τρόφιμα, φάρμακα, σχολικά είδη και εξοπλισμό, ενώ βάπτισαν και παιδιά σε κλίμα συγκίνησης.

Μεγαλύτερο επίτευγμα των εθελοντών του Bombo Kids είναι το χτίσιμο της σχολικής αίθουσας που χτίζεται στο Bombo.

Ενημέρωση από τον Τυμπακιανό εθελοντή Κωνσταντίνο Κολυμπιανάκη:

Και κάπως έτσι τελειώνει το δεύτερο ταξίδι των Bombo Kids, νιώσαμε απίστευτες στιγμές που θα μείνουν χαραγμένες στην καρδιά μας. Επισκεφθήκαμε 4 σχολεία και γνωρίσαμε πάνω από 2000 παιδιά , πραγματοποιήθηκαν γεύματα για όλα τα παιδιά και αφήσαμε προμήθειες στην αποθήκη του Bombo,τοποθετήσαμε στο σύνολο 8 ηλεκτρονικούς υπολογιστές και μοιράσαμε πάνω από 2000 τετράδια και μολύβια όπως και εκπαιδευτικό υλικό στα σχολεία, περίπου 50 μπάλες ποδοσφαίρου/βόλεϊ,εξοπλισμένο το ιατρείο του σχολείου με πάρα πολλά φάρμακα και εξετάστηκαν σχεδόν όλα τα παιδιά οδοντιατρικά,βαπτιστικάν 8 παιδάκια από μέλη της ομάδας και ανέλαβαν τα έξοδα της εκπαίδευσης τους. Λόγω καιρού δεν καταφέραμε να δούμε ολοκληρωμένη την αίθουσα αλλα τακτοποιήθηκαν όλα και σε ένα μήνα το πολύ θα είναι έτοιμη δίνοντας χαρά στα παιδιά που θα τρώνε όλοι μαζί επιτέλους σαν οικογένεια μακριά από τις καιρικές συνθήκες.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους βοήθησαν και μαζέψαμε αυτό το ποσό που στην αρχή το βλέπαμε απίθανο και τελικά ξεπεράσαμε κάθε προσδοκία, ιδιαίτερο ευχαριστω στην Marilena Papavasileiou και στον SApromo Gnvpromo που έδωσαν το κάτι παραπάνω από την ψυχή τους και δεν κατάφεραν να έρθουν αλλά τους νιώθαμε σαν να ήταν εδώ…
Εν ολοκλήρωση θα ήθελα προσωπικά από καρδιάς να σας ευχαριστήσω όλους όσους συμμετείχαν Γκαλερι Αννα Φραγκακη Jessica Kolympianakis Jimis Sfakianakis Pelagia Kiriakaki Dora Adrakta Irini Alexandraki Maria Pap Valia Lasi Maria Kartsoni Makarios Marmatakis Andriani Aggelidaki Antonis Renieris το ταξίδι μας ένωσε πιστεύω και αναπτύξαμε και μια όμορφη φιλία και θα βοηθήσουμε να υπάρχει μια συνέχεια σε ομάδες που θα θέλουν να έρθουν σε επόμενες αποστολές
Όλα όσα ξοδεύτηκαν είναι στην διάθεση όποιου θέλει να ελέγξει, κάθε κόστος των 13 ανθρώπων που ήρθαν σε αυτήν την αποστολή καλύφθηκε αποκλειστικά από τους ίδιους.

Σας ευχαριστούμε πολύ.