Πολιτισμός

Πως βγήκε η φράση Τι σημαίνει , γιατί το λέμε έτσι …« Κάθε κατεργάρης στον πάγκο του…»;

Πως βγήκε η φράση Τι σημαίνει , γιατί το λέμε έτσι …« Κάθε κατεργάρης στον πάγκο του…»;

A-
A+
02/09/2021 | 10:26

Κάθε κατεργάρης στον πάγκο του

Τα αρχαία χρόνια τα θαλάσσια ταξίδια ήταν πολύ κουραστικά αφού δεν υπήρχαν μηχανές και τα πλοία ταξίδευαν με τα πανιά ή με τα κουπιά. Οι κωπηλάτες ήταν συνήθως κατάδικοι (άνθρωποι των κάτεργων). Υπήρχαν, επίσης, πλοία-φυλακές, που ονομαζόντουσαν «κάτεργα». Έτσι, το πλήρωμα αυτών των πλοίων λεγόταν «κατεργάρηδες». Όταν, λοιπόν, ο αέρας έπεφτε και χρειάζονταν να κωπηλατήσουν τους καλούσαν στην εργασία τους φωνάζοντας «Κάθε κατεργάρης στον πάγκο του».