Αγροτικά
Παραμένουν οι αγρότες στο μπλόκο των Πραιτωρίων
Σήμερα το απόγευμα στις 7:00 πρόκειται να πραγματοποιηθεί γενική συνέλευση στο μπλόκο.
Συνεχίζει το Μπλόκο Πραιτωρίων για ακόμα μία μέρα, με ολοένα περισσότερους αγρότες να συσπειρώνονται δυναμικά παρά το κρύο και τις αντίξοες καιρικές συνθήκες που επικρατούν.
Οι αγρότες της περιοχής των Αστερουσίων που συμμετέχουν στην κινητοποίηση, ενημερώνουν με φυλλάδια τους διερχόμενους οδηγούς ενώ τρακτέρ και αγροτικά μηχανήματα είναι ακινητοποιημένα στις άκρες του δρόμου καθώς η κυκλοφορία των οχημάτων δεν είχε διακοπεί.
Σήμερα το απόγευμα στις 7:00 πρόκειται να πραγματοποιηθεί γενική συνέλευση στο μπλόκο, για τον απολογισμό της μέχρι τώρα πορείας των κινητοποιήσεων ενώ αύριο Κυριακή, στις 11:00 το πρωί οι αγρότες θα υποδεχθούν εκπροσώπους των εργατικών σωματείων και συνδικαλιστικών οργανώσεων που θα τους επισκεφθούν.
Δεκάδες μπλόκα και κινητοποιήσεις προετοιμάζονται τις επόμενες μέρες, στα πλαίσια του συντονισμού της Πανελλαδικής Επιτροπής των Μπλόκων, με επόμενο σταθμό το συλλαλητήριο στις 3 Φλεβάρη στη Θεσσαλονίκη στη διάρκεια της έκθεσης AGROTICA.