Αγροτικά
Στους δρόμους σήμερα οι αγροτοκτηνοτρόφοι της Κρήτης
Οι κτηνοτρόφοι της Κρήτης βγαίνουν σήμερα στους δρόμους και πρόκειται να προχωρήσουν σε δυναμική κινητοποίηση χωρίς να αποκλείεται να αποκλείσουν συμβολικά και τον ΒΟΑΚ.
Οι αγροτοκτηνοτρόφοι της Κρήτης, αντιδρούν μεταξύ άλλων και για την νέα Κοινή Υπουργική Απόφαση αναφορικά με τους βοσκοτόπους, βάσει της οποίας, όπως τονίζουν, προβλέπονται σοβαρές οικονομικές απώλειες στις επιδοτήσεις τους.
Μάλιστα, οι κτηνοτρόφοι του Μυλοποτάμου έχουν αποφασίσει να αποκλείσουν τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) στο ύψος του κόμβου Πανόρμου, όπου θα συναντηθούν στις 10:00 το πρωί, ζητώντας από την ηγεσία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης την ανάκληση της επίμαχης ΚΥΑ και την έναρξη ενός ουσιαστικού διαλόγου.
Τα μέλη του κτηνοτροφικού συλλόγου Ρεθύμνου θα πραγματοποιήσουν στις 10:00 το πρωί συγκέντρωση στο ύψος των Τριών Μοναστηριών, ενώ δεν αποκλείεται να προχωρήσουν στον αποκλεισμό του κόμβου Ατσιποπούλου. Στη συγκέντρωση, το «παρών» θα δώσει και αντιπροσωπεία αγροτοκτηνοτρόφων από τα Χανιά.
Στο Ηράκλειο, μέλη του κτηνοτροφικού συλλόγου προγραμματίζουν στις 11:00 το πρωί προσυγκέντρωση στο Παγκρήτιο Στάδιο, για να ακολουθήσει μηχανοκίνητη πορεία έως το κτίριο της Περιφέρεια Κρήτης, όπου αντιπροσωπεία του Συλλόγου θα επιδώσει στις τοπικές αρχές σχετικό ψήφισμα.
goodnet.gr