Νότια Κρήτη
Άνδρόγυνο από τους Αγίους Δέκα “έφυγε” την ίδια ημέρα από τον covid 19
Μαζί στη ζωή μαζί και στο θάνατο για ανδρόγυνο από τους Αγίους Δέκα καθώς πέθαναν και οι δύο σήμερα με διαφορά ωρών κτυπημένοι από τον covid 19.
Το ζευγάρι που είχε δύο παιδιά (ο ένας αγιογράφος κι ο άλλος κουρέας) έχασαν την μάχη με τον κορωναϊο μετά από ένα και πλέον μήνα νοσηλείας στην εντατική.
Η κηδεία τους θα γίνει αύριο στους ΑγίουςΔέκα.
Το apopsilive εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στα παιδιά και στους οικείους τους.