Νότια Κρήτη
Γέμισε φερτές ύλες και σκουπίδια η πολυσύχναστη πλαζ του Κ. Πύργου!

…Όχι δηλαδή ότι και τώρα δεν μπορεί να ξαναγίνει…ωστόσο αυτό θα πρέπει να προβληματίσει όλους μας και κυρίως όλους αυτούς που πετάνε ανεξέλεγκτα τα σκουπίδια στα ρέματα τα οποία στη συνέχεια καταλληγουν στη θάλασσα όταν αυτή με τις πρώτες έντονες βροχές , μας τα επιστρέφει πίσω.

Όλα αυτά τα φερτά υλικά ξέβρασε η αγριεμένη θάλασσα κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας των τελευταίων ημερών σε σημείο όπου πριν λίγες ημέρες ήταν πολυσύχναστη πλαζ.

Κατά τη διάρκεια της σύντομης βόλτας μας καταγράψαμε με το φακό του apopsilive εικόνες που σε τίποτα δεν θυμίζουν την πολυσύχναστη αυτή πλαζ του Καλοκαιριού. Σκουπίδια, διάφορες φερτές ύλες , λάσπες κ.α καλύπτουν πλέον το μεγαλύτερο μέρος της παραλίας ενώ ζημιές έχουν προκληθεί και στις υποδομές των καταστημάτων, κυρίως σε ράμπες, ομπρέλες , βάσεις , ξαπλώστρες κ.α
