Νότια Κρήτη
Μοίρες: Ενημέρωση Ιερέων για την αναγκαιότητα του εμβολιασμού

Στους Ιερείς της Μητρόπολης Γορτύνης & Αρκαδίας μίλησε ο Μεσαρίτης Γιατρός Αλέξανδρος Καμπουράκης, τ. Αναπληρωτής Διευθυντής κλινικής αιματολογίας, ογκολογίας Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου, τ. συντονιστής Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου, με θέμα:
«Επεξηγήσεις και ενημέρωση γιά τα εμβόλια κατά του κορωνοϊού». Η ενημέρωση έγινε στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του Πολιτιστικού Κέντρου της Μητρόπολης στις Μοίρες.

Θυμίζουμε ότι με πρόσφατη παρέμβαση του ο Γιατρός Αλ. Καμπουράκης τόνισε ότι πρέπει να αντιληφθούν όλοι πως “Μοναδικός τρόπος για να αναχαιτισθεί η πανδημία είναι ο εμβολιασμός όλου του πληθυσμού”.