Νότια Κρήτη

Τελευταία εξόρμηση για τον Ορειβατικό Μοιρών για το 2022 στον ορεινό Ψηλορείτη

Τελευταία εξόρμηση για τον Ορειβατικό Μοιρών για το 2022 στον ορεινό Ψηλορείτη

Μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για τα μέλη που αντάλλαξαν ευχές για "Καλές Γιορτές".

A-
A+
21/12/2022 | 20:20

Μια μοναδική περιηγητική διαδρομή που περιλάμβανε πολλούς σταθμούς στον ορεινό Ψηλορείτη απόλαυσαν τα μέλη του Ορειβατικού Συλλόγου Μοιρών λίγο πριν τις Γιορτές.

Η πεζοπορική διαδρομή περιλάμβανε στάση στη Μονή Βροντησίου και στη συνέχεια στάσεις στους “Δύο Πρίνους” και στο Ζαριανό φαράγγι.

Ήταν η τελευταία εξόρμηση του Ορειβατικού Μοιρών για το 2022 και μια πρώτης τάξεως ευκαιρία λόγω και του εξαιρετικού καιρού για τα μέλη του να ανταλλάξουν ευχές για “Καλές Γιορτές”!

Μια όμορφη διαδρομή σε μέρη ξεχωριστά και συνάμα μαγευτικά για μια πραγματικά όμορφη παρέα, με άψογη οργάνωση!!!

Και του Χρόνου με το καλό…..

Πηγή: Τα Νέα της Πάνω Ρίζας