Πολιτισμός

Τι σημαίνει , γιατί το λέμε έτσι …

Τι σημαίνει , γιατί το λέμε έτσι …

A-
A+
11/10/2021 | 15:50

Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα

Η πραγματική μορφή αυτής της φράσης είναι: “Από την Πόλη έρχομαι και στην κορφή καν’ έλα” που σημαίνει ότι εγώ έρχομαι από την Πόλη (Κωνσταντινούπολη) και σε προσκαλώ να έρθεις στην κορυφή. Σύμφωνα, με αυτήν την άποψη, η φράση αυτή ήταν μήνυμα των Σταυροφόρων, όταν επέστρεφαν από την κατακτημένη, πλέον, Πόλη (Κωνσταντινούπολη) και καθόριζαν ως σημείο συνάντησής τους την κορυφή κάποιου λόφου.